A díjak nemcsak a Graphasel Design Stúdió elismerései, hanem a magyar kreatív ipar nemzetközi elismertségét is tovább növelik.
A 2024-es Red Dot Awards díjátadón a Graphasel Design Stúdió négy magyar munkája is rangos elismerésben részesült, ezzel tovább öregbítve a stúdió nemzetközi hírnevét. A Red Dot Design Award az egyik legnevesebb globális designverseny, ahol három fő kategóriában – termékdesign, márka és kommunikációs design, valamint koncepciótervezés – osztanak díjakat. A Graphasel által tervezett díjnyertes projektek közé tartozik a Herz New York Coffee Roasters környezetbarát csomagolása, a Moena Wermut címkéje, a Pátzay pincészet arculata, valamint a Dorothea Hotel Budapest látogatóirányítási rendszere.
A Graphasel Design Stúdió, amely az elmúlt években már 15 Red Dot elismerést gyűjtött be, 2024-ben újabb négy díjat nyert. A Drozsnyik Dávid és Ördögh László által vezetett stúdió már régóta elismert innovatív, minőségközpontú munkáiról, amelyek nemzetközi szinten is kitűnnek. Az elnyert projektek mindegyike szoros együttműködésen alapult a megrendelőkkel, és a siker közös munka eredménye – a tervezők büszkén osztoznak partnereikkel a sikerben.
A Herz New York Coffee Roasters arculatának és csomagolásának megalkotása a minimalizmus és a környezettudatosság jegyében készült. A tervezők a kávékultúra élénk színeit és trendjeit ötvözték, miközben nagy hangsúlyt fektettek a fenntarthatóságra. Az elismerést nemcsak a Red Dot zsűrije, hanem a World of Coffee Copenhagen – Coffee Design Awards is díjazta.
A Moena Wermut címkéje a klasszikus vermutokat idézi, modern ízvilággal és vizuális elemekkel ötvözve. A tervezők célja az volt, hogy a címke tükrözze az ital egzotikusságát és bátorságát, ugyanakkor eleganciát és fülledtséget is sugalljon. A női alak, a növényi motívumok és a párduc mind hozzájárulnak a komplex, mégis harmonikus látványhoz. Ez a munka a holland Indigo Design Awards-on is elismerést nyert.
A Pátzay pincészet új arculatának kialakítása során a tervezők a borászat modern és fenntartható technológiáit emelték ki, miközben a tradíciókra is építettek. A logó és a címkék kialakítása a borászat díjnyertes építészeti formavilágát tükrözik. Az eredmény egy prémium, luxus megjelenés, amely kizárólag exkluzív helyeken található meg.
A Dorothea Hotel látogatóirányítási rendszere a Graphasel eddigi egyik legkomplexebb projektje volt, amelyben a belsőépítészeti és grafikai megoldásokat ötvözték. A hét évig tartó fejlesztés során a nemzetközi szakértőkkel együttműködve olyan rendszert alkottak, amely harmonikusan illeszkedik a szálloda történelmi és modern elemeinek összességébe. A látogatókat elegáns, diszkrét megoldások vezetik, miközben a legmagasabb művészi színvonalat képviselik.